materiell romantik

det finns få saker av materiell art som kan få mig så känslomässigt berörd som min vackra tekopp gör. jag hade inte ens önskat mig den för den är alldeles för stor för att lilla jag skall kunna få den. har tacka & tackat den vackra varelse som tyckte jag var värd denna i massor. men nu står min vackra tekopp från gustavsberg hemma och skjuter ut kärlek till alla mina känslelspröt. ikväll skall jag ta min fina kopp och dricka te och njuta av småkakor likt den 50-tals dam jag är.

vad är din mest materiella romantik?

Kommentarer
Postat av: anna

min mest kära ägodel är nog min fåtölj som är underbar, vacker, mjuk ja den har allt!

2007-12-30 @ 14:02:55
Postat av: Sarah

det var en klurig fråga, får nog återkomma!

2007-12-31 @ 15:41:01
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0