om allt som gör söndagen värd att leva.

min fina idè blev inte av. jag skall ta det en annan gång.
ville ge min kära vän en t-shirt som jag skulle måla en kompisbild på till henne.
men nu känner jag mig kanske inte som den bästa vännen när jag inte ens orkade köpa tröjan.

var ute och klunkade öl igår.
om jag orkar idag är jag värd en stor godispåse.
när är man inte värd en stor godispåse på en söndag undrar jag?
för mig är det nästan tradition nu.
och en ledig söndag var längesen.
vad gör jag när jag inte skall jobba?
jo jag tar upp juridikböckerna, precis efter frukosten som om det var helt naturligt liksom.
nu har jag dock rast =)

njut av söndagen, och jag önskar att ni har sol och ljus där ni bor.
jag behöver mer ljus, skall orka mig ut sen.
och då vill jag ha varm choklad med grädde i fina termosen.

Kommentarer
Postat av: G

äsch.. julkorten blev ju fina iallafall och maten var ju god! du får stå för pysselidéerna en annan gång. klem!

2007-12-16 @ 18:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0