om kalla nätter och varma muggar.

det finns så många saker i min garderob.
och det är så kul.
att vakna på morgonen och känna efter,
vad dagens känsla kan se ut i kläder.
jag har det mesta.
men det är aldrig nog.

imorgon har jag och G pysselkväll,
och nu har jag en bra pysselidè.
ni kanske får se resultatet imorgon
eller på
lördag?

--------------


om kärlek finns mycket att säga.
fast många gånger går det inte att säga något om hur kärleken känns.
det blir alldeles för platt, förutsägbart och klyschigt.
älska mer.


Kommentarer
Postat av: tova

kärlek är mest skönt, men jag förstår vad du menar. puss

2007-12-14 @ 15:12:02
Postat av: Julia

Åhh, så spännane med en pysselide:D Kram

2007-12-14 @ 19:18:01
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0