på träningsläger bland glädjens sommarängar.


.

Jag dricker glögg

Med balkongdörren öppen inatt
Jag är så trött på alla mail och koder
Jag vill ha dig här på riktigt inatt
Och suga liv ur din halspulsåder
Jag får en doft av sommarens sista dagar
När vinden blåser in ifrån England

.

underbara text, med mängder av kärlek till vänner, platser och stunder.
tänk om ändå livet alltid kunde kännas som känslan av denna texten ger.
kanske vore känslan mättas om det alltid var vackert och kärleksfullt och pirrade glädje.
jag är inne i en sådan period just nu och tänker mycket på hur jag med min egna tanke kan förändra min situation.
genom tanken lär jag mig strya om en upplevelse skall bli jobbigt, nervös, glad eller urtrist.
det är häftigt att jag kan, och jag lär mig mer och mer hur jag skall göra.
jag vill vara öppen och inte låta mig själv blockeras av stress, ångest och oro.
usch.
det är svårt.
men som sagt.
jag har träningsläger och är ännu inte färdiglärd, om man någonsin blir det?




Kommentarer
Postat av: Anna

Den där låten är underbar
Lars Winnerbäck är underbar ..

2007-12-03 @ 19:35:09
URL: http://regardemoi.blogg.se
Postat av: gallon.blogg.se

svar: klart man får:)

ljuvlig text!

2007-12-03 @ 22:04:07
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0