vänskapen är ibland starkare och mer vacker än vad som får plats i böckerna.

idag har jag helg. och på torsdag och fredag med.

är så glad. för jag känner hur vi riktigt kommer närmare och närmare varandra. riktigt njuter varje gång jag sätter mig på tåget. alltid blir jag på bra humör av er. vi är tre galna tokar. och har sällan tråkigt. och det är så skönt att kunna vara sarkastisk, töntigt och prata skånska en hel dag bland vänner som är som mig. vänskap är så mycket vackrare än vad som skrivs o sägs. jag är idag och igår den lyckligaste på länge. och ni är fasligt nära mitt innersta hjärta. det finns inget som kan kan splittra bröderna herreys. vänner är det allra bästa i mörkret. jag älskar oss. precis så som vi sa. aldrig springer vi ifrån varandra.

längtar lite till fredagkvällen. hoppas att mitt amandahjärta vinner idol.

puss for life.






Kommentarer
Postat av: Sarah

ja de skulle va trevligt faktiskt;-) med magen.. hihi..

2007-12-05 @ 18:31:39
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0