varför gråter änglarna?


väggar av blod.
och jag låter mig dö.
långsamt.
för att verkligen få känns hur ont det gör.
att andas.
att leva.
att dö.

du skar mig så djupt.
vi hann aldrig fram.
till det vita operationsbordet.

 



efter en hemsk dag då allt gick emot mig har det nu vänt.
det behövdes: kärlek, serverad middag, itjänade traderapengar och värme.

jag skall försöka tänka positivare än vad jag gjort idag.
men ibland är det tryggt att gruva ner sig i beskymmer, men nu vill jag komma upp.

ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: gallon.blogg.se

svar: å, vad kul. Har faktiskt siktet inne på ett par av deras jeans..:)

2007-12-13 @ 16:21:47
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0