dagen regnar bort.

ja nu snart skall jag på semester. skönt värre. gillar att åka bort och ha fina sommarkläder och mysiga koftor på mig på kvällarna. sommarstugan blir perfekt. och tjocka deckare är underbara!

har cyklat alldeles för långt idag. pust. och pratat med vänner och älsklingsrasmus.




klipp dina naglar
jag vill inte att du gör mig illa längre
mitt blod rinner
&
det slutar inte droppa ner på vita mattan.


gå härifrån
så jag kan få leva mitt liv bland mina böcker
mina växter
&
mina levande drömmar.


ångra dina slag
&
hånskratt.
jag kommer ändå ifatt dig
&
då skall jag visa dig mitt trasiga, blödande hjärta.



har ingen aning om vad som hänt här.
men arg har jag nog varit.
orden är läckmantel för andra ord, men ville skriva såhär, vet inte vad som hade varit bäst.
känns inte som den passar in på min dag, men den får ändå stå kvar.

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0