galen.

image14

många intryck tar jag emot idag och bilden här beskriver hur jag känner rätt bra.

när kroppen känner sig stressad, speedad och galen vet jag aldrig hur jag skall ta mig ur det. har favoritboken brevid datorn och hoppas jag får ork att jag mig i kragen och lägga mig på sköna soffan att läsa. behöver ångande te och fotmassage. skall snällt fråga den vackra här hemma.

har en vacker silverring på tradera som jag hoppas vinna. vill helst glömma bort auktionen så jag kan stressa av, men det går inte. borde ta mig ut i luften för att kyla ner mig. kanske är det kaffet som gör mig överstissig. eller så är det såhär jag är?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag känner mig inte direkt stressad jag men jag har massa saker hela veckan att göra så att jag vet att det inte kommer att bli så lugnt. Vet inte när jag ska vila. Är ju redan såp trött och det är bara måndag!

2007-11-12 @ 19:37:25
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Linnéa

Tjusig bild!

2007-11-15 @ 14:30:53
URL: http://linneahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0