om blommor och klänningar och knarrande stolar från en annan tid.

oj, jag är så lycklig! det kommer du närmsta dagarna att ramla in klänningar jag köpt från lite här och där. älskar. och nu när jag städat garderoben på iaf tre ica-kassar finns det plats för ett par garderobsförnyare. inget är så befriande som att få bort gammalt som jag inte använder eller inte gillar eller passar.

jag har ett problem och det är så stort och svårhanterligt. jag finner ingen ro att kunna plugga hemma. det blir en kvart här och där. men ändå blir allt jag måste gjort. men det ger spår i form av nackont. jag har ju inget vanligt matbord, eller jo det har jag men stolarna är inte de skönaste. däremot är de riktigt snygga, två stolar från 1930 är kanske inte de bästa pluggplatsen. och soffan är för skön, fåtöljen är helt ok och matsalsbordet är ett barbord vilket inte heller är alltför skönt. detta är en svår situation att ta sig ur.

nu väntar mer plugg, tur att det är intressant, för då vill jag iaf läsa.
jag skall annars planera min resväska till huvudstaden ikväll.
hopp!

Kommentarer
Postat av: sara

kanske att införskaffa dig ett riktigt matbord med riktiga stolar =) see ya!

2007-11-15 @ 15:44:00
Postat av: Sofie

Jag bor i Huskvarna utanför Jönköping de ligger på ett berg eller vad man ska säga. De går iallafall att gå upp till ett ställe som heter utsikten man ser alla fina gamla hus+ bra utsikt över vätten.

2007-11-15 @ 15:44:34
URL: http://mysofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0