somliga dagar.

image12


                                      trädet utanför huset jag levde mina första 18 år.


att känna mig nöjd är en känsla som är riktigt befriande. det gör mig lugn. hösten är en sådan stund där vi slipper svettas på varma bussar i staden, gå i korta kjolar eller ha stress inför sommarbrännan (trots att mitt pigment sätter stopp för det redan under våren). hösten är värme, koftor och avslappnande. gillar att få åka till skolan och suga i mig kunskap, önskar jag lär mig inför framtiden. och att jag har så fin klassvänner gör dagarna fulla av skratt. det finns mycket att njuta av om jag koncentrerar mig på det positiva i livet. och det är så jag behöver göra för att komma tillbaka npå lyckans stigar. jag är snart där!

Kommentarer
Postat av: Zack

Det
många som skulle behöva det du har, nämligen positivt tänkade!

Hej på dig förresten :)

Detta med att skriva sina tankar upplevelser och sorger är jätte roligt.

Välkommen till min blogg, med bl.a. en hel del *tips om Ekonomi i allmänhet och pengar i synnerhet.

2007-11-08 @ 11:58:20
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: underbaraclara

åh vad fint!

2007-11-15 @ 20:40:12
URL: http://underbaraclara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0