stockholmsdrömmar om hornsgatan och kärleksmat i vinkällaren.

brödet jäser. skall snart äta hasselnötsbröd och dricka grönt te i soffan. vill försöka hinna med att måla naglarna i en riktigt schyst färg, rött, blått eller guld?

jag njuter av tiden just nu och jag kämpar för att fortsätta denna tankegång. visst kan det vara njutfullt med semester i västindien till julen, men när pengarna inte räcker till går det minst lika bra med familjejul i min barndomsby. winernougat, nötter, spel och trams. nej inte för någon resa i världen vill jag vara utan min familj på julafton. när jag inte längre är stundent kanske mina resedrömmar kan uppfyllas, just nu vill jag helst äta nybakat bröd.

stockholmsresa och njutfullhet på fina gator är helgens påhitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0