suget som försvann.

whoa, jag förstår mig inte på mig själv. jag har suktat efter chokladbollar hela dagen (en vanlig åkomma nuförtiden) tog jag äntligen tiden att rulla de goda bollarna. nu sitter jag här och tittar på efterlyst där en historia om en mördad persons kroppsdelar hittas i en lyxväska från bagdad i stockholm för 22 år sedan. hela historien känns som en gammal brun roman, men det är tydligen sanning, hemskt! och här slutar mitt sug efter de nyrullade chokladbollarna. har någon sett eller hört något, ring polisens journummmer för stöldgods.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag förstår att din aptit försvann! Kram

2007-11-09 @ 19:24:54
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Okej det är kanske jag som är litet sjuk i huvudet men jag blir liksom inte så påverkad av sådanna äckliga saker. Däremot kan jag bli huuuuur äcklad som helst av annat. Mer trivialt. Typ bebisar som äter är kanske det äckligaste som finns. Eller ketchupfläckar på bordet. SÅNT tar bort min chockladbollssug. Njep, btw, jag bor inte i Östersund. jag bor 7 mil därifrån, strax utanför Åre.

2007-11-09 @ 19:50:11
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0