luften är slut i min lägenhet.

tänk om jag kunde sjunga, sådär vackert så trollen funderar.
vill få gjort mer än jag gör, men det går långsamt det mesta idag.
varför vill jag alltid vara effektiv?
jag känner att jag borde njuta av att jag tar mina uppgifter i lungt tempo.
hur lyckas jag med det?

har kännt en tanke som jag ett tag nu stötit bort, vet inte hur jag skall ta tag i den.
bäst att ta upp den i tid. skall bli snart. det handlar om framtiden och arbete.

jag har en helt enorm garderob. helt otroligt. jag är nöjd när jag kan fynda i min egna garderob.
så borde det alltid få vara.

solen lyser och nu skall den lysa på min vita kropp. orka nu tjejen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0