jag har alltid vetat hur det känts, men har aldrig vetat det klinska ordet.

ibland är jag duktigare, mer vuxen och seriösare än vad jag kan tro.
får känslan av att jag kan erbjuda mängder av timmar på studsmattan, på innebandyplan och i secondhand-träsket.
men idag bevisade jag mig själv!
satte mig hemma och gjorde mina uppgifter precis som jag önskade.
jag kan! kvinnor kan!
har en klänning på näthinnan dag som natt sedan i fredags så det är inte det enklaste att plugga.
funderar på att ta den saken ur världen och köpa den, den är vacker, jag blir vacker.

jag har en bror, som fastnar i hjärtan, i livet och på korten bättre än någon annan bror. och ändå har jag flera!
till dig bror:




önskar jag var som du.
som en ängeln. levande.
och ärlig.
aldrig sviktar du. står upp för oss svaga.
för mig.
önskar du aldrig kunde dö. du behövs.
fler behöver få känna din värme.
din kärlek.
när du ger liv i det minsta hopp.


Kommentarer
Postat av: anna

så härligt att du kontrollerar det du gör. så suktig du är! kram.

2007-09-17 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0