jonas, nu har jag väntat klart.

jag behöver vänta och det har jag gjort. sedan den 9 januari, det är verkligen en evighet sedan dess.jag satt i personalrummet och drack tråkigt svart kaffe ur en smutsig mugg med kommunlogga på, då jag lystes upp av min arbetskompis. hon ville gå på jonas gardell- tillfällig gäst i ditt liv, och frågade om jag ville följa med.betalade biljetterna för så längesedan att det känns som jag skall gå helt gratis på lördag. wonderful, har tänkt att september ä så långt borta & nu helt plötsligt är den här. och jag mår bättre än på länge länge.

jag skall ha min nya höstklänning på mig. och idag skall jag köpa senapsgula tights att ha under.
YO!

Kommentarer
Postat av: Gunnar

skönt att väntan är över! ja väntar på att få boxa på dig på måndag! men ja trodde inte det var med jobbvän du skulle gå.. jaja.. godnatt

2007-09-21 @ 22:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0