varma sommarnätter och långa cigaretter.

image24

här bor jag gärna igen.
bara en smal gång ner till havet.
och havet var det första vi såg om morgonen.
här firades min älsklings födelsedagsfrukost.
och vackra ängsblommor plockade jag tidigt den morgonen.
rädd för ormar i höga gräset var jag, men blommor måste ett födelsedagsbarn få.

på kvällen rökte vi cigaretter med två tjejer som änny inte hade åldern inne,
och när vi frågade vart lidingö låg, tittade de konstigt på varandra  och fnissade i kör fram:
STOCKHOLM! sen dess har jag aldrig glömt .

på natten som aldrig blev svart somnade vi utmattade av kärlekslust i varandras armar.
tänk om den kommande sommaren blir så denna..
tänk om..

Kommentarer
Postat av: stina

vilken härlig födelsedagsmorgon. hoppas också att sommaren blir härlig!

2008-01-20 @ 19:44:15
Postat av: loathing

det är kul att tälta. i sommar funderar jag och några kompisar på att bila ner till västkusten och slå upp ett tält på någon av dom öde strändern och bara göra en eld och sitta där och dricka rött vin och whiskey och dansa och bada. i någon vecka. kanske göra en trädkoja.

hej.

2008-01-20 @ 21:12:05
URL: http://highwaytoloathing.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Vad underbart. Jag hatar att bo i tält. Jag får panik av tanken på att behöva vakna upp av den råa luften och kanske höra vattendroppar smattra mot tyget. Det är obehagligt tycker jag. Men om det var sol och varmt. Så man kunde sticka ut fötterna och känna solen värma dem i morgonljuset och titta ut på små båtar på havet, då skulle jag vilja tälta igen.

2008-01-22 @ 17:15:58
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Sarah

åh, låter underbart!

2008-01-22 @ 21:01:22
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: anna

åhh, vad mysigt. du är så duktig på att skriva! älskar att tälta och tror bestämt att jag har på ett pricken likadant tält, det du.

2008-02-03 @ 01:45:07
URL: http://hippodrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0