kärlek.

jag är ovanför marken nu.
och idag har dagen givit mig glädje inför framtiden.
men samtidigt vet jag att tårar kommer att trasa sönder mitt hjärta många många fler dagar.
men just nu känner jag att det behöver jag inte ta idag.
jag njuter av våra kramar.
de kommer inte alltid vara för evigt.
men dem värmer för studen.
och det är just idag det ända rätta.
jag vill älskar dig.
och idag drömde vi om sommaren.
och till snön.
aldrig har jag älskat dig som nu.
som när mina tarmar vrider sig och får mig att kräkas.
jag kan aldrig älska någon annan än dig..
att älska dig

Kommentarer
Postat av: anna

åh jag gillar att du kan skriva igen. skönt. kram.

2008-03-16 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0