bara kärleksord.




om en måndag då dimmorna låg tunga över vattnet. och jag andades djupt ner i magen. det låg en spänning på ytan och ett lugn jag sedan upplevt hela dagen. små små ord och jag förstår hur du mår. korta blickar och jag känner kärleken i kroppen. jag är stolt över dina prestationer och dina upplevelser du kommer att njuta av. du är värd varje nyfikenhet. min ivrighet över framtiden känns härlig och jag längtar men samtidigt kan jag njuta just nu. sommaren väntar oss och den känns enkel och full av våra drömmar om liv. jag tror och hoppas vi kommit över våra jobbiga dagar. jag har lärt mig så mycket om mig själv. det är värd det mesta i livet. tack älskling.





Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jaa den bästa=)

2008-05-19 @ 16:05:31
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: jonna

vilken fin text.

2008-05-19 @ 21:39:32
URL: http://jonnaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0