det gör ont att ta farväl.





att gå omkring i en svettig stad i olustiga kläder och falska människor. att leva i lögner skadar alltid. det är vad jag tror.när vi lyssnar på tom musik. yta och oärlighet. jag behöver inte mycket alls. och snart tar mitt jobb slut. jag har haft möjlighet att påverka så ärligt. jag är en viktig person för många, och ni är så viktiga för mig. jag önskar att ni kunde fortsätta vägen utan att titta bakåt i tiden. och jag kommer att gråta så det svider i varje del av min kropp. jag vill se er fortsätta utvecklas. men nu är dte stopp. och det är mer än vad jag klarar av.









Kommentarer
Postat av: tistlen

svar: Ja, kanske att jag gör det... :)
Ha en bra helg! Kram

2008-05-30 @ 21:27:29
URL: http://tistlens.devote.se/
Postat av: josefine

du skriver så äkta och hjärtskärande. du berör.

2008-05-30 @ 22:19:00
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0