kärlek till en vän.




min nära är de viktigaste. jag klarar mycket när jag har era ord i ryggen. det är så vackert på alla sätt att ha familj och vänner som kan prata utan att tänka. jag har nyss välkomnat in två nya nära människor i mitt hjärta. de är mer betydelsefulla än vad jag trodde. jag saknar dem när vi inte ses. bara en dag utan dig och dig är ensam. jag vet att våra vägar kommer att spridas till sommaren. men i min tanke spids inte våra hjärta. jag vet att vi kommer fortsätta våra vänskapssamtal. på något sätt är vi så speciella. vi kan säga till varandra att vi älskar varandra, något jag sällan säger till andra. jag gillar våra öppna samtal. och just nu njuter jag av våra dagar innan skolan slutar.

kärlek.





Kommentarer
Postat av: johanna

vänner är ibland starkare och närmare än alla föräldrar i världen. och jag som inte har någon kontakt med mina föräldrar vet precis hur det är med vänner som blir som familjemedlemmar. det är kärlek i att finna sådana vänner. kram.

2008-05-21 @ 17:28:03
Postat av: dudie

det där va bland det sötaste jag läst

2008-05-22 @ 22:30:08
URL: http://dudie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0