underbara lördag i vackra november.





__________


dagens händelser:



* att sjunga singstar och äta popcorn med fantastiska och starka kämpande människor ger mig flera kilos stolthet. att jag får vara bland er. jag är lycklig.


* min fine lille vän O har haft sin telefon avslagen i flera dagar. jag blir orolig när jag vet vad det betyder för honom. tårar, ilksa och panikångest. jag hoppas någon lyssnar på hans kloka ord och håller om hans skälvande kropp. önskar jag fanns närmare dig!

* jag har börjat läsa bob hansons bok: gunnar, som Helena tipsade mig om denna för ett tag sedan. boken ger mig väldigt mycket tankar och så den är lustig på ett otroligt sätt!


* nu behöver jag sova i skönhetssängen. jag längtar till jag somnar in för jag har lustigt nog efter mardrömmsnatten enbart drömt om människor jag älskar, tre dagar i rad. Pojkvän, lilla O och bröder är huvudpersonerna i både mitt liv och mina drömmar just nu. åh!



_________






Kommentarer
Postat av: LOVISA

fining!

2008-11-09 @ 12:04:08
URL: http://tidtid.blogg.se/
Postat av: Hanna

Rösta på den blogg du gillar mest av de 5 utvalda ! :)

2008-11-09 @ 12:13:56
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0