hopp om livet.

letade på vinden efter kläder jag hörde talas om skulle finnas. hittade massor med väskor fyllda av minnen och vissa var riktigt fina. att fynda i sina egna bortglömda väskor är det allra bästa!

vill nog spela innebandy nu. vill vill vill. men orkar jag, få blåmärken varje helg gå upp tidigt på lördgar ( för det är då damerna har sina matcher) och njuta av spelarsvett. jag vet att mitt kropp skriker JA. men hjärnan är mer tveksam. skall ta mig en filurare på detta.

det är mycket som behöver göras, men inte mycket blir gjort. trots det är jag lycklig och har fina vänner som hjälper mig när jag inte orkar upp. och som skrattar åt allt elände, för det behöver jag göra. kunna se det positiva i det svåra. vill hitta ut på landet ibland, men inte när mina mardrömmar får mig vaken nätter igenom. då är det tryggare som aldrig annars att bo i längenhet högt ovan marken och krypa djupt in under täcket där bara älsklingen kan värma mina iskalla fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0