det blir ull i vinter.

en längtan.
om att få ha dig här. härligt just nu att vara själv och mysa.
men ibland kommer ensamheten fram. den kan vara grävande.
vi befinner oss i alla fall på samma kontinent. det känns härligt!
vi finns i stjärnorna.

benettons vackra duffel blev idag min. jag är glad.
vi är redan goda vänner. känns som jag hittat en gammal vän från förr.



jag är på rätt sida vattenytan
och just nu flyter jag riktigt med vinden.
tänk om livet kunde gå mer i medvind.
behövs verkligen motvindar för att kunna känna medvindar?
tror nog tyvärr så.
balans mellan lycka och olycka är svår och tunn.
jag vill fortsätta i medvindens rus.
jag kommer ha min kappa
och halsduk för att skydda mig mot olycka i höst.
och redan nu är jag varm i hjärtat.
kärleken värmer mig inifrån.


-mig-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0