min lyckostund.





ibland tror jag att alla nya intryck skulle behövas bearbetas mer än vad jag just nu gör. så mycket händer omkring mig och det är en otrolig värld jag lever i. det känns som de jag numera träffar dagligen bara sprudlar av kärlek och välvilja. och flera av er visste jag inte ens fanns under början på detta året. vissa händelser kan ta så stora svängar för oss här i livet att det känns så magiskt att få möjligheten att åka med på denna resa. jag ser hur människor runt mig glädjs av små saker. små studer är mer värdefulla än stora pengar. det är kramar till barn och kramar och till er vuxna. och mitt i allt detta tittar jag in i era världar och ni säger att jag ger intryck att minnas i era liv. jag tror inte ni kan förstår hur det känns i mitt innersta att höra. hur jag för första gången lyckas vända ett negativit och destruktivt beetende till en drivkraft att fortsätta kämpa i hårt vind. och ni ger mig beröm. fast att resan är gjord av barnet. men trots allt är jag så nöjd, stolt och lycklig över att lyckas för första gången i min yrkesroll. jag hade aldrig klarat detta utan er.








Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag visste inte att tolv rader kunde innehålla så mycket kraft och känslor, men nu vet jag.

2008-05-13 @ 20:25:29
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: Ingrid

Från vår balkong!

2008-05-13 @ 22:24:39
URL: http://enoughisenough.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0