när pusslet passar.



***


när koncentrationen inte hittades här hemma. tog jag kursboken, en kopp kaffe och en stor muffins till kyrkan och satte mig vid på bänken vid vattenfallet. jag läste och jag förstod vad som menades. jag behöver nog mer luft än jag tror. jag behöver mer promenader i benen. och jag behöver fler koncentrationspiller. nu känner jag sig mycket mer stilla i kroppen. underbara känsla.


jag hade även en disskussion med tant ella, och salim från parkbänken bredvid hurvida det känns att komma till himlen.

nu: te och väntan & längtan..


***









Kommentarer
Postat av: Emma

Hej och tack för dina ord på min blogg. Nej det är bara illustrationen jag gjort till den boken. Men faktiskt håller jag på att färdigställa manus till min egen diktsamling. Men det tar mer tid än man tror kan jag informera om....men det är så kul och intressant arbete...



Låter som en härlig stund du fick där vid kyrkan..sådana härliga närvarande stunder ska man spara som små diamanter i sin ficka

ha en fin dag/

Emma

2008-09-08 @ 14:23:17
URL: http://livskrafter.blogg.se/
Postat av: Rosita

Du skriver väldigt fint ska du veta!

2008-09-08 @ 21:28:15
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0