en söndag i maj.




***





jag tror på så mycket. som när fyra gröna bilar på rad möter mig vet jag att något fantastiskt skall hända. och jag kan bara le tills det inträffar. att glöma av tiden och få det att kännas som semester. och när jag öppnar dörren till vårt hem möts jag av pannkaksos och vänner och ett dukat bord med pannkakor, bär och glass. helt oväntat. och nykel kring halsen är egentligen nykel till våren och till dina leenden.

och jag har en dröm på gång som jag just nu springer efter men som jag snart är ikapp.


***





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan du hunnit ifatt din dröm.

Kram

2009-05-11 @ 06:18:56
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Lilla Fröken

Doften av pannkaksos måste vara en av de ljuvligaste som finns. Hoppas du snart har hunnit ifatt drömmen.

2009-05-11 @ 20:55:21
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0