ett under i köket.

idag hände det. jag satte upp en gardin i köket. det är helt fantastiskt!
i 1 år och 2 månader har vi levt utan köksgardiner. det går inte att bestämma sig så jag tog en gammal som var lite för vit och inte tillräckligt bred, men mysigt blev det. häftigt, trodde aldrig det skulle ske!

annars är stieg larssons böcker väldigt spännande. läs dem! gillar att läsa deckare på sommaren, kontrasten mellan sommar och ledighet och deckarens rysande spänningar blir så effektfullt.

en händelserik dag. och jag har träffat min framtida frisör, det är också ett under. har nog aldrig blivit så nöjd med frissen och besöket som idag. hallelulja!

en bild från nya zeeland längs en ridtur runt lake wanaka, vackrare platser finns knapt. och jag som är hästrädd.

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0