vågor.

image4


ungefär så som på bilden känner jag mig. ensam. men med vackra utsikter så jag har det riktigt bra. platsen är så vacker, och utanför bilden går det får och mumsar. för mig är det sommar och jag ler djupt i hjärtat.

längesen nu. tyvärr.
men jag har läst böcker. och köpt tavelramar. och beställt bilder. men det är inte alltid så enklet att få det gjort.

idag har jag tagit en cykeltur till sjön. stannade och köpte gifflar och satte mig på en sten och till mig förvåning såg jag tre simmare, brr så kallt för det blåste en väldans. jag hade varit så vuxenpraktisk och gjort kaffe i termos.

ikväll är det lungt. men jag har en bra bok att läsa och tre att skriva i. jo jag är på god väg i mitt författarskap.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0