barndomsminnen ger mig glädje och rädslor.


image8

image9

 första bilden från den egna fotbollsplanen hos mor o far. här spelades massvis med egen regelboksfotboll.

andra bilden från skogen bredvid där denna husvagn har funnits sedan urminnes tider och det gör den än idag.  många gånger har jag och mina vänner och bröder gått på upptäcksfärd in i bruna husvagnen.
det är läskigare än vad som syns.
tänk dig skog och åkrar runt omkring, här kan ingen höra dig skrika.
och den smala stigen leder som en smal allè långt bort till mörkret tar vid.

----

(tog dessa bilder dagen efter att jag kom hem från min långa resa från andra sida jorden.
älskade sverige, och jag var så glad att jag tagit rätt beslut att åka hem till min älskade här hemma.
det var riktigt kallt, men min hud luktade sol
och med mina äventyr i minnet och tanken på att jag överlevde gör mig ruskigt glad) alltid.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fy vilken spännande husvagn! Och cool på bild oxkså.

2007-09-10 @ 14:09:22
URL: http://stillnatljus.blogg.se
Postat av: anna

det var snygga bilder det. fin dag du fotade på med sol och allt!

2007-09-10 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0