den vackraste stunden i livet var den när du kom.

oj så spännande. när jag kom hem från plugg i bibban med J såg jag ett litet brev
som sade att jag hade fått en stort packet.
fattade direkt att det var min efterlängtade.
men orkade inte gå till postutlämningen så jag väntade tills efter min tisdags trumdans.
hoppsade och studsade till posten.
och när jag kom hem såg jag den efterlängtade, vackraste kofta i evig tid.
min lycka är total.

du är välkommen i min garderbob och efterlängtade av alla i klädfamiljen.
tack för att jag fick bli din adoptivförälder.


Kommentarer
Postat av: jonas

inte orka gå iväg till posten är jobbigt när något så kul väntar. koftan verkar för övrigt snyggare än snyggast.

2007-09-19 @ 20:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0