kylan från hav och regn gör mig varmare än på länge.

en riktigt skön helg har jag haft.
utan ångest och mitt i nuet har jag levt.

var på 30 årsfest på smögen. riktigt kul!
kärlek.
vackra kläder.
fina skor.

jag är mer nöjd än på länge.
kul att träffa älsklingens familj igen, längesen.
speciellt A. saknar dig ofta. nu har vi pratat igen. mys.

gick hem sent i natten och det blåste och piskade regn från hav och himel, och jag kände mig mer levande än på länge. härligt att vara full och trygg. och jag är glad att jag är uppe ur min skyttegrav, jag har överlevt ännu en gång. är så levande. nu skall jag aldrig ner dit och kravla mer!

nästa vecka: tjocka böcker, kofta och halstabletter och ingen mer mjölk för min del. har aningar om att jag är laktosintolerant. hua!

nu: skall vi duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0