trädkramarkampanj lyckad.

mellan vårt hus och huset nere på gatan står det massa björkar.
jag älskar dessa björkar.
i vår förening gick det ett ryckte att dessa björkar skulle sågas ner,
på grund av att de står för nära våra hus och att de kan skada vattenrören i marken.
jag blev ledsen!
träden skapar harmoni och eftersom de står utanför vårt sovrumsfönster ( väldigt bra placerat, då man kan klä om utan att synas naken & ha trevliga stunder i sängen, utan att grannarna är första-parkett-placerade)
igår fick jag svar av säkra källor att det endast var ett ruttet träd långt från mitt fönster som skulle tas ner.
ingen kan vara lyckligare än mig.

dagen är räddad.

Kommentarer
Postat av: anna

jadu katarina. träd är fina. (det rimmade!)

2007-09-05 @ 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0