vi sprang hand i hand på stranden och det är inte någon dröm.

jag är sjuk. riktigt sjuk. var ute med vänner och sluddrade runt.
efter tre alvedon orkade jag mig upp ur sängen för att äta och förhindra mina eviga känningar
(hemskt att vi med diabetes skall behöva vara sjuka).
är varm och kall och drömmer mardrömmar.

mest vill jag se håkan på liseberg. men det lutar nog till att jag blir kvar hemma.
hoppas att jag orkar ner till affären för att köpa lite chips.
saknar min vackra plump, han kommer hem sent.
jag är ynklig, men jag ser på mitt underbara nyfyndade nattduksbord blir jag varm i hjärtat.

druckit te och ätit sockerkaka. sånt kan jag äter mängder av nu.

liseberg och september är slutet på sommaren. håkan jag är där.
tänker på mina härliga höstplaner och njuter.
jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0