så mycket mer.

jag behöver mer av dig och det vi har tillsammans tror är något blommigt. för det är så vi pratar. om blommor och is. resor till island fast mer drömmer jag nog om paris. eller till vattnet. just vid huset bredvid vattnet kan jag andas mer långsamt och vi kan älska desto mer intensivare. jag förstår hur kärleken många gånger trasar sönder allt i sin väg och hur det känns att ha knivar i magen när osäkerheten i kärleken borrar sig nedåt i magen. när allt är över känns livet som något jag måste ta till vara på. jag är värd att älskas och leva på mitt sätt. jag klarar mer än jag trodde. och jag älskar mer än jag vsste fanns. ljusen lyser och basilikan doftar ännu. månen lyser genom våra linnegardiner och strykan i jordens sken gör att jag mer än någonsin tror på den gåva vi har till varann.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för din fina kommentar! Vad roligt att du vill ha ett exemplar!
Jag har både skickat in dikterna till olika förlag och publicerat på vulkan. Det tar upp till tre månader att få svar från förlagen, och väldigt få debutanter får plats. Så därför kan det vara bra att publicera dem på vulkan förstå och främst. Bli medlem där och följ anvisningarna, publicera när du vill så kan folk köpa. Allt är gratis för din del. Räkna inte med några stora vinter dock. Det styr du helt själv hur mycket du vill lägga på utöver trckkostanderna. Jag tycker mest det är roligt att ha en bok ute, och tänker inte på vinsterna i första hand (: Lycka till! kram!

2008-04-05 @ 16:40:27
URL: http://asleeponatrain.blogg.se
Postat av: stina

o jag ser bilderna framför mig. du beskriver så tydligt och det är ett så enkelt sätt att läsa så orden bara flyter i munnen.

2008-04-05 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0