måndagsexemplar.





efter en ledig lång vecka med vänner och kärleken önskar jag mig mest bara sommarlov igen.
att dansa i natten till stjärnorna, långa frukostar och havets vågor.
nu är det jobba i fyra långa veckor och trots att jag har ett underbart sommarjobb är det svårt att tänka så just nu.
lite deppigt att jobba eftermiddag hela veckan lång också..
men jag är redo för nya tag.
ibland är vissa dagar skönare att vara själv än andra. jag behöver tänka ensam nu.
för på något sätt älskar jag dig ännu mer då längtan är stark.
nu: ut i solen men en bok.





Kommentarer
Postat av: nicole

Svar:



Tack. Ja det är himla fint :) fast rummet är svårmöblerat tack vare att det är sne tak. men men allt kan vite vara perfekt:) Ha en bra dag.

2008-07-21 @ 17:55:34
URL: http://niq.blogg.se/
Postat av: Sarah

åh, vad har du för sommarjobb?



(re: jag jobbar en vecka med att fakturera för ett företag. ganska tråkigt men jag har trevlgt sällskap. resten av sommarn ska jag plugga allt jag missa när jag var sjuk )

2008-07-21 @ 18:52:52
URL: http://lostdetective.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0