allt jag vill få fram.

det finns stunder som lever.
som fläktar i medvind.
som tar mig framåt.
trots alla gropar på långa grusiga vägar.

det finns vänner som ringer.
och ger mig leenden.
att klara fler minuter i smärtan.

jag är glad.
kärlek till min vackra finns så äkta.
jag vet att kärlek varken är svart eller rött.
de gråa perioderna i livet är lika mycket värdefulla.
men inte lika enkla.

jag vill älska.
för jag kan ännu älska.
därför är våra kramar just nu de mest fantastiska jag någonsin gjort.


Kommentarer
Postat av: jonas

det är inte enkelt alla gånger. tänk ändå så skönt att ni två älskar varrann. det är en stor gåva. kram.

2008-03-26 @ 22:02:48
Postat av: anna

förlåt för det sega svarat men kappan (fast den är väldigt kort, täcker inte ens rumpan så vi kan säga jackan) kommer från h&m! din blogg är så fin, du skriver och uttrycker dig så bra. fast jag blir alltid lite ledsen. men, väldigt fin!

2008-03-27 @ 00:26:27
URL: http://hippodrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0