min härliga helg (och min tråkiga rubrik).




fin helg, mycket svett, en jobbig tanke och många bra människor. vissa människor är så mjuka och formbara att jag kan njuta av tystnaden i deras sällskap, andra är ounsamma och har någon mur runt omkring sig som aldrig går att bryta. det finns något vackert därinne men som de har så svårt att släppa fritt. och jag gillar när insidan ligger framför mina fötter. de jag älskar mest är nog de som har svårt att ljuga, jag tänker på dig lille O och undrar och tänker så vackra tankar om dig. jag jag kramar min pojke och vet allt, och allt är bra.

i morgon skall jag på cykelutflykt. har fått en stilla sjö tipsad att jag borde besöka. bara jag och vattnet och cykeln som skall umgås i morgon.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0